Gå til innhold

`88mod 325i coupe..Solgt!


Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min E30 pga kjøp av nyere 3-serie! Bilen er meget pen og velholdt,ikke noe rust av betydning! km.stand 197.000! Bilen er nylakkert for ca.2 år siden,svart metallic med perlemor! Eu-ok nov-06. Strøkent sports innteriør! Støkne 16" brock b1 med 2 bra dekk og 2 mindre bra! Bra vinterdekk på orginale 14" alu! cd-spiller,stor forsterker og 6x9er,fint tillaget.

Eneste som er å utsette på karroseriet er 2 bulker i panser og en liten lakk skade på venstre forskjerm (viser på bilde.)

Ellers så lekker bunnpanna litt,ny pakning medfølger.

Tror batteriene i innstrumente er gåent pga turteller og temp.måler sluttet å virke! Kjent problem på E30.

Selges HBO 40.000,-

For mer info,ta kontakt på PM eller tlf.92812903.

Bilde091.jpg

Bilde080.jpg

Bilde135.jpg

ystein.jpg

Gravdal.jpg

Bilde136.jpg

Skadene:

Bilde142.jpg

Bilde140.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med turteller er jeg nesten helt sikker på att der en sikring, se gjennom sikringsholdern frami bilen så finner du sikkert en gåen en :).

Faen du som kjøpte denne bilen ja :), skulle til å kjøpe den for en stund siden, men den ble solgt :)

Lykke til med salg!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut den, men syntes 40.000,- er litt mye for den, villig til å gå ned litt på prisen? for jeg er sinnsykt interessert!

send gjerne PM

40 000 er spottpris! Disse bilene selges lett for 50-70 000 om dagene (hvis du klarer å finne en til salgs)

Lykke til med salget Øystein (litt nysgjerrig på hva du skal kjøpe deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut den, men syntes 40.000,- er litt mye for den, villig til å gå ned litt på prisen? for jeg er sinnsykt interessert!

send gjerne PM

Klart du synst prisen for denne bilen er drøy,du kjører jo opel!! Det gikk akkuratt to timer så hadde jeg en som er villig til å ta fly til bergen for å se på bilen! Bilen går ikke under 40.000,-... da gir jeg den heller til lillebror min!

Som du ser er du den eneste som syns den var dyr :P

Ha en fin helg folkens..go natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her er da vel verdt mer enn 40.000 kr? Denne er jo relativt strøken, og mer shabby 325'er går jo for mere!

Ja det er mulig det :D Men jeg setter en pris jeg er fornøyd med så slipper jeg vertfall sure,misfornøyde kjøpere :P Men det har vært STOR innteresse for bilen så det er nok ingen upris vertfall (selv om det var en luring her som prøvde seg :P )

ser bra ut den, men syntes 40.000,- er litt mye for den, villig til å gå ned litt på prisen? for jeg er sinnsykt interessert!

send gjerne PM

40 000 er spottpris! Disse bilene selges lett for 50-70 000 om dagene (hvis du klarer å finne en til salgs)

Lykke til med salget Øystein (litt nysgjerrig på hva du skal kjøpe deg)

Ja du får bare vente å se :P Var å prøvekjørte idag!! I`m in love :P Det jeg får for denne bilen er så lite i forhold til det den jeg vill ha koster så jeg gidder ikke bruke tid på å presse prisen opp,det går rett ut igjen alikevell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fikk 40 regner jeg med? det var den i så fall verdt!

Vell..nå hadde det seg slik at broderen lånte bilen en tur på lørdag,for å gjøre historien kort: sving-glatt-autovern=ødlagt skjerm++ :( Så det fikk litt utfall på prisen!! Har vært så uheldig med denne bilen nå at jeg måtte bare selge den mens leken var god,derfor den gikk billig! 2uhell på 3månder og ingen av gangene var det jeg som kjørte.. Men men skit skjer! Tror den nye eigeren er og blir fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...