B.E.E. Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Passer E-36 M3 3,2 bremser direkte på en E-36 320, eller må jeg ha andre bremsebånd til håndbrekket bak?
Platepratar Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Bremsebånda passer ikke. Har akkurat satt bremser fra 3.0 på min, eller mer riktig jeg holder fortsatt på. Er en del forskjell på størrelsen.
B.E.E. Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Trengs det kun nye bånd, eller er det flere komponenter som må skiftes?
Platepratar Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Trengs det kun nye bånd, eller er det flere komponenter som må skiftes?Kontrollerte ikke det på min, for eg bytta bærearmen også. Men banda er festa i bremseskjoldet, så du må nok bytte det også. Blir nok feil med innfestinga av bandet. Veit ikke hvordan et m3 bremseskjold vil passe på bærearmen din. Ser ikke ut som de er festa helt på samme måten. Bærearmen på m3 er noe større.
B.E.E. Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 Skiftet du hele navet, eller bare selve bærearmen? Hvordan blir det eventuelt med sporvidden, er det noen forandringer her som gjør at skivene ikke passer?
B.E.E. Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 En liten BUMP. Hva nøyaktig trengs for å montere M3 bremser på en E-36 320 (323, 325, 328)?
Platepratar Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Skiftet du hele navet, eller bare selve bærearmen? Hvordan blir det eventuelt med sporvidden, er det noen forandringer her som gjør at skivene ikke passer? Eg har skifta hele bakakselen. Så veit ikke hva du må bytte for å bare få på bremsene, men bremseskjoldet må ihvertfall byttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå