bmwhans Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Litt flere deler til e 30 til salgs!! Ramma under motor med motorfester (husker ikke hva hele ramma heter), bensinpumpe, fjærbein med hele demperen der foran med bremseskive, vindusviskermotor med stengene rundt, fordelerlokk med pluggledninger, midtkonsoll, motorvarmerledning, luftmengdemåler. Alle delene er fra 320i men mye kan vel brukes om hverandre. Bilder kan sikkert sendes på mms. gidder ikke lage en hjemmeside med bilder Gi bud!
bmwhans Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 har lissom bare ledningen som skal gå fra motoren og der til der man setter i kontakta. hvordan ser selve motorvarmeren ut?
325icab_88 Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 har lissom bare ledningen som skal gå fra motoren og der til der man setter i kontakta. hvordan ser selve motorvarmeren ut? sitter under eksos manifoilen et sted...
bmwhans Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 da sitter den i så fall på motoren jeg har. kan jo sjekke etterpå
325icab_88 Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 da sitter den i så fall på motoren jeg har. kan jo sjekke etterpå fint det
bmwhans Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 hehe kanskje det! men hvis jeg får solgt motoren så får evt vedkommende ikke med motorvarmer:) men motoren er jo fullt brukbar fordet alt er til salgs for rett sum bud?
Hankook Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Skal du selge motoren? Hvilken motor er det, stand og info på den?
bmwhans Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 det er en 320i fra e 30 før 88. altså fordeleren på siden. den har gått ca 200'. motoren skal være i god stand. den ble startet opp før den ble tatt ut..
ehrnst Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 litt ot. jeg har motorvarmer på turbobilen. hva skjer om jeg tar den ut. ingenting man skal plugge hullet med?
bmwhans Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Skrevet Februar 10, 2007 var litt usikker på det jeg å. motoren går jo fordet. men kan vel plugge igjen med ett eller annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå