borte Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Fy faen den var stygg! Trodde virkelig ikke det var mulig.. Noen som liker denne fronten eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Det var da egentligt skikkelig dårlig job det der, og stygt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 fy faan det var jævelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Syns det var tøft jeg hadde han bare fått det til å passe litt bedre med skjermene.. Eneste negative jeg syns om denne jobben ,er at det ser ut som en mitsubitshi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 fy faan det var jævelig Åå? Var sikker på du var oppe i verkstedet allerede for ombygging nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 skjønner ikke helt hvorfor han har gjort nyrene mindre. men, uansett hva man gjør. så tror jeg at e34, og badboy panser ikke er enspesiell fin kombinasjon. se f.eks på den blå e34'n med hvit dekor. som går i molde el.no.sånt... uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Eneste stylingen som passer på E34 er M5 Det meste av annen styling blir liksom feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 hmmm... hehe den var ... merkelig.. likte det ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Eneste stylingen som passer på E34 er M5 Det meste av annen styling blir liksom feil. eni me dej der..plastikk å e34 passakje i hop... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Grusomt panser og nyrer på denne . Fangeren var ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå