Willersrud Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Tenkte og overhale M40en min med nye ventilløftere og ny kam og pakninger, samtidig som jeg bytter reg. reim Lurte på og montere en trimkam når jeg gjør dette, er noen som har erfaringer rundt dette ? Har allerede DTM effektanlegg, og monterer åpent konfilter etterhvert. Hvordan er det med reg reim når jeg bytter kam, fikk forståelse at kam og svinghjul måtte stå likt når man byttet reim. hvordan får man festet låsebolter der ?
Mr_Sunde Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Se på side 39 og utover i Haynes manualen Der står det litt om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå