Harald e30R Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Hallois går igang med og fikse bmw'n min som er til salgs nå. Lurer på om noen hukser hvor mye en skulle høvle av toppen på m20b25 motoren? var det 1mm eller 1,5 ? Eller hvordan var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Høvle for hva og har du sjekka at den er skjev? Er det for å øke komp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Høvle for hva og har du sjekka at den er skjev?Er det for å øke komp? nei . har ikke sjekket noe av det. men bilen har gått varm og det går luft i kjølesystemet etter hver gang jeg lufter den. så går ut fra at det er skjev topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Eller sprekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Det er vel bare å ta av så mye at du ser den blir rein overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Eller sprekk? Huff ja sprekk ja. er det jeg er redd for, får se litt har flere topper liggene men de har enten bøyde ventiler eller knekt kamm blir noe jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå