Gå til innhold

skifte gasspjeld til b25..

Anbefalte innlegg

Skrevet

heijsann.. lurte på hvordan det er å skifte gasspjeld fra b20 til b25.. har b25 en alle samme slangene som går inn på det? syns det er jævlig mange slanger som går all over the place i motorrommet på en l-jetronic:P

hehe..

///Mvh Roy Erik

Skrevet
hva vil du vinne på det? noen mikroskopiske ytelser hvis noe i det hele tatt.. få høre nå dere som har gjort det

320i e30 skal visst være strupet der ifølge "forskere".. har hørt om flere som har gjort det men ser jo ikkje noe til dem når jeg trenger hjelp :oops: hmm.. noen som kan hjelpe meg før jeg kjøper?

Skrevet

må vel fram med dremelen og vel for "porting" av innsuget.

Forresten så er det jo annen motorstyring på B25. hvordan det ordnes aner jeg ikke

Skrevet
Leste tidligere om ett blad i England som hadde montert b25 spjeld og billligchip endte opp med 147 hk og mye bedre bunndrag.

jepp jeg så d hær på bimmers for en stund tilbake og.. men lurte på hvordan det er med vakum slanger kjøle slanger..hmm

Skrevet
må vel fram med dremelen og vel for "porting" av innsuget.

Forresten så er det jo annen motorstyring på B25. hvordan det ordnes aner jeg ikke

har sett en gang i tiden hær inne at en skiftet gasspjeld men stod ikke om hvordan det var med alle slangene.. han monterte det rett på og tror han fikk litt bedre drag på lavere turtall selv om han ikke tok sjansen på "porting" av innsug.. hadde lyst på d samme..hehe.. noen som veit?

Skrevet

spørs om det er en ny type motor 320 eller gammeltype. har du gammeltype 320. går d ikke, siden du ikke har kabler til tomgangsregulator, ogs må du modifisere slangene litt. også må du slipe litt ut av innsugshullet. ellers er det bare å montere. har gjort det jeg. men merka ikke store forskjellen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...