kvalaracing Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Jepp der var det ja.Kjøpe ledningsnettet jeg har og bytte til motronic så er du vel godt på vei
R.E.H Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 så ikke di 2 siste bildene jeg heller:S hehe ja har l-jetronic ja.. mye som må byttes for å få motronic? blir nok for dyrt.. hvordan uttak har man på et b25 spjeld?
R.E.H Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 er alle m20b25 motronic? EDIT: skriveleif..
kvalaracing Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Ja alle m20b25 er motronic. Har ett komplett lednings nett til din motor med hjerne og lmm. send en pm for dagens pristilbud.
R.E.H Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Ja alle m20b25 er motronic. Har ett komplett lednings nett til din motor med hjerne og lmm. send en pm for dagens pristilbud. okei.. tror nok ikke jeg gidder å begynne å skifte motorstyringen.. er jo en del arbeid.. og tror ikke d går me den girkassen/svinghjulet heller? er d ikke føler på motronic der? som jeg ikke har?
Skimmy Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 å bytte ledningsnette tar ca 1 time. har bytta d mange gang jeg:) men vist det er ledningsnett nyere en 88, så er det føler framme på reimhjule.. så det er bare å bytte remhjulet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå