Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på vei hjem fra jobb igår kveld, etter 16 timers arbeidsdag så kan man jo si at jeg ville litt ekstra fort hjem 8) Men da måtte jo selvfølgelig det magiske hende.

Det var rødt lys, det ble gult, det ble grønt og så ble det PANG!!

Så nå er det en skikkelig smell lyd i bakakslingen, inne i klokka, masse vakre lyder når jeg kjører..

Kjempefestlig for en som ikke er en mester til å skru bil :twisted:

Så om noen har noen tips osv osv så hadde det vært fint

Men på en annen side så oppforda dette meg til å kanskje utdanne meg til mekaniker i en alder av 21 :wink:

Skrevet

Er vel kanskje ikke helt unaturlig at du har tatt reper`n på kardang klokka.Hvis du har den "lille" diffen,så er ikke disse spesielt holdbare,og ihvertfall ikke når den begynner å bli rundt 20 år.

Skrevet

å bytte bakaksling på e30 er en lek.. knuste min kompiss sin ved burning :?

ingen problem, så lenge du har åpnet en brusflaske før, og vet hvilken

vei gjengene skal skrus for og løsne/teite dem. ;) (mot klokka for og

løsne og visa/versa)

-det er 4 bolter oppå klokka (litt vanskelig og komme til de 2 øverste)

-1 bolt gjennom foringen

-8(?) "1000-spors" (litt flere spor enn unbrako) bolter til hver drivaksling

-4 muttre på mellomakslingen

byttet på en e30 med kun en garasje-jekk og 2 biltema-bukker. :)

bare prøv og få tak i den store typen.. den til 323 eller 325.. med eller uten brems/sperr...

de tåler myyye mer bank. :) (bytt olje på den "nye" mens du bytter)

MEEN du kan jo alltids sveise innmaten fast, så har du 100% sperr :)

noe som er veeeldig ubehagelig og kjøre med. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...