integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 288° Indsugning / 288° Udstødning Specifikationer: Spredning: 110° MAX Ventilløft: 11,4mm Ventilløft i OT-Stilling: 2,8mm Ventil spillerum: 0,25mm / 0,25mm Helt ny i pakke. Selges kr 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Er det annbefalt å bytte ventilfjærer sammen med denne? Hva er nypris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Kjøpt hos Koed? Står det noe på den som kan bevise at det er en Schrick? Min 292/292 M10 kam fra Koed står det liksom ikke noe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Ligger i schrick ekse med Scrick nr på så rekner med det er real deal. Nypris er 3000ca. jeg fikk den med en bil jeg kjøpte. Det er anbefalt å skifte fjærer men om det er nødvendig vet jeg ærlig talt ikke. Edit: surfa litt og fant ut at det går greit på 2.5l men ikke på de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Ligger i schrick ekse med Scrick nr på så rekner med det er real deal. Nypris er 3000ca. jeg fikk den med en bil jeg kjøpte. Det er anbefalt å skifte fjærer men om det er nødvendig vet jeg ærlig talt ikke. Edit: surfa litt og fant ut at det går greit på 2.5l men ikke på de andre. 2,5l har stivere samt dobbelfjærer orginalt såvidt jeg vet Er noe muffins med kammene til koed tror jeg.. Ingenting som tilsier at det er en Schrick med den og den spesifikasjonen. Andre har sett samme sak, menmen, dette har lite med din salgstråd å gjøre, så beklager OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Jeg driver å overveje 272 - 288 kam, og kunne evt. være veldig int. i denne. Har et overhalt M20B25 topstykke som er portet og tilhørende portet innsug. Hvis jeg sætter en schrick 288 graders kam i, må jeg da ; 1) Fræse i stempler for at der er plass til ventil løftet? 2) Vil bilen bli død på lave turtal og/eller når jeg bare kjøre normal hverdags kjørsel. 3) Vil Nr. 2 bli bedre hvis jeg montere justerbart kam drev på? Skal ikke tune bilen yderligere med det første, så jeg vil liksom ikke "ødelægge" motoren indtil den dag jeg bygger videre. Uanset så skal man sætte i vippearme av stål, helst schrick's sine....har læst at de original vippearme av alu vil knække. Det er også anbefalt å skjifte fjedre, men som dere er inde på, så skulle det gå an med de originale 2,5L fjedre......men det er litt javlig når først metallet begynder å flyve rundt inn i der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå