Gå til innhold

SOLGT trimkam M20b25 Schrick 288° SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Ligger i schrick ekse med Scrick nr på så rekner med det er real deal.

Nypris er 3000ca. jeg fikk den med en bil jeg kjøpte. Det er anbefalt å skifte fjærer men om det er nødvendig vet jeg ærlig talt ikke.

Edit: surfa litt og fant ut at det går greit på 2.5l men ikke på de andre.

2,5l har stivere samt dobbelfjærer orginalt såvidt jeg vet :)

Er noe muffins med kammene til koed tror jeg.. Ingenting som tilsier at det er en Schrick med den og den spesifikasjonen. Andre har sett samme sak, menmen, dette har lite med din salgstråd å gjøre, så beklager OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å overveje 272 - 288 kam, og kunne evt. være veldig int. i denne.

Har et overhalt M20B25 topstykke som er portet og tilhørende portet innsug.

Hvis jeg sætter en schrick 288 graders kam i, må jeg da ;

1) Fræse i stempler for at der er plass til ventil løftet?

2) Vil bilen bli død på lave turtal og/eller når jeg bare kjøre normal hverdags kjørsel.

3) Vil Nr. 2 bli bedre hvis jeg montere justerbart kam drev på?

Skal ikke tune bilen yderligere med det første, så jeg vil liksom ikke "ødelægge" motoren indtil den dag jeg bygger videre.

Uanset så skal man sætte i vippearme av stål, helst schrick's sine....har læst at de original vippearme av alu vil knække.

Det er også anbefalt å skjifte fjedre, men som dere er inde på, så skulle det gå an med de originale 2,5L fjedre......men det er litt javlig når først metallet begynder å flyve rundt inn i der :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...