M30Punk Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Har et turbo-prosjekt på gang,utgangspunktet mitt er en 1985 323i motor,da jeg tenkte å bruke originale råder å dreide org.stempler...har prata med mange å spurt om hvor mange hk dette egentlig vil tåle å har fått mange forskjellige svar,alt fra 300hk til 650hk,hva er riktig om dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Har et turbo-prosjekt på gang,utgangspunktet mitt er en 1985 323i motor,da jeg tenkte å bruke originale råder å dreide org.stempler...har prata med mange å spurt om hvor mange hk dette egentlig vil tåle å har fått mange forskjellige svar,alt fra 300hk til 650hk,hva er riktig om dette??? den gammle 323 motoren min bremsa 270hk og over 400 nm med org råder. den nye motoren min har og orginale deler. samt dreide stempler. hadde håpet å komme opp mot 300hk i den og. dumt å total havarere ne motor pga at man ikke har smidde deler, om man har planer om mye effekt. et havari koster fort mere enn stempler og råder osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå