Chippy Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Har eit merkelig problem med min 320iA E36. Når eg låser bilen med sentral låsen, så slår venstre parklys og venstre baklys seg på... Er trulig ein jordfeil.. Nåken som har hatt samme problem..? Slite med å finna ut av dette!
_CoZm|C_ Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Har eit merkelig problem med min 320iA E36. Når eg låser bilen med sentral låsen, så slår venstre parklys og venstre baklys seg på... Er trulig ein jordfeil.. Nåken som har hatt samme problem..? Slite med å finna ut av dette! eg har ein ide.. ta meggaren på båten.. sett an på hjernen på 1000V å se ka så skjer.. elle nei... sitt etter dårlige kabler.. eiring på jording.. ett eller aent kansje
Michael Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Har eit merkelig problem med min 320iA E36. Når eg låser bilen med sentral låsen, så slår venstre parklys og venstre baklys seg på... Er trulig ein jordfeil.. Nåken som har hatt samme problem..? Slite med å finna ut av dette! Høres ut som du har parkert med blinklyset til venstre....sånn spareparfunsjon.
Chippy Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Høres ut som du har parkert med blinklyset til venstre....sånn spareparfunsjon. Nei, har ikkje da. Men da virka veldig merkelig. Har ohmet + ledaren, og den har jordfeil. Men finner ikkje ut av kor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå