frode syra Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Kjølevannet forsvinner på min e46 320i?skjekket for lekkasjer finner ikke noen.litt bløtt under radiatoren men så ikke noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Har du sjekka at det ikke er vann i olja da??? Varmeregister er vel også en svakhet på 3 serien men vet ikke hvordan det er på e46.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode syra Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 nettopp service på bilen,de sa ingen ting da jaffal så regner me at det er okei.men de ødela en kjøleslange da,men kunne ikke se noe på den nå..er radiatoren et svakt punkt på e46 med tanke på lekkasje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Hørte fra en mekaniker i går at beholderen er et svakt punkt på 98-01 mod tror jeg det var.. Har samme greiene på min.. Kanskje prøve med en radiatortetter som man får kjøpt på bensinstasjoner!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode syra Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 fant feilen avtappingspluggen i bunnen av radiatoren er gåen sa de på Jæger bmw.sa at han amatøren fram sogndal som hadde bilen før meg hadde ødelagt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå