325-turbo-charged Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Har vart på utkikk en stund etter en e30 jeg så for lenge siden, den lå ute for salg på autodb for ca 1/2 - 1 år siden. Hadde vunnet noen priser hvis jeg husker riktig. Den hadde seidl styling, var blå med en camelon flekk framme på høyre side. Den hadde også noen brock b1 17" felger som var lakket litt spesielt. Er det noen her som har bilder av denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Det er den caben som automote bygde det. Imperial blue fra cosworth. Eikane var lakkert lamborghini grå. Den har stått til salgs her på forumet og. Du får leite, så dukkar den nok opp. Edit: http://www.gatebil.no/index.php?objecti ... pageid=142 Reknar med det er den her du meinar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Ja den ble byttet bort mot en s4 for en par mnd siden, så det er ikka han som har den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Min gammle d..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Mannskitbil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Min gammle d..) Har du bilde av bilen du kan sende eller legge inn her? Lurer litt på hvordan felgene er lakert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 eneste bildet jeg hadde i farta: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Er det noen som har flere bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Biltreff på City Syd, Trondheim sommeren 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Og den syns folk er fin ? jaja fine felger men slik farge på bmw Fysj . så jo strøken ut men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Faktisk felgene jeg var ute etter. Tenkte litt på samme lakering som det der (Slik felgene er lakert IKKE bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hvorfor i alle dage lakke den lille bitn fremme en annen farge???? Hadde jo sett 10 ganger bedre ut hvis den hadde vært HELT blå.......Men men vil ha spesiell så fungerer det der sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1452934 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Det der så jo bare ikke bra ut.. Hadde det ikke vært for den camelon flekken hadde den jo vært mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Ja å senteret på felgene skulle vært lakkert i samme farge som eikene, hadde sett mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå