Gå til innhold

Prosjekt til salgs! E34 525


NyborgRacing
 Share

Anbefalte innlegg

Siden du vil ha forslag kommer jeg med et konstruktivt; ta noen bilder som rettferdiggjør et eventuelt salg, etter at du har klargjort bilen for salg. Personlig gidder jeg ikke studere biler på internett som er full av snø og har mugg i interiøret. Jeg tror det er ganske mange av typen meg...

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva noe sånt er verdt jeg! Alt er jo i orden bortsett fra toppen og karoserie! så rundt 10-15 lapper???!! vet ikke helt jeg! hva tror dere?

hehe, blir vel litt jobb når en skal fikse både motor og karosseriet da :wink:

stor er bulken på bakskjermen da? vilken side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venstre sida! jo litt jobb er det jo! men jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en i sverige å ta karoseri bytte! men tror ikke det blir så skulle bare vært kvitt alt sammet! men hva tror folket at det er verdt da?

skjønner :) hva den er verdt er vel helt opp til hva folket vil betale i nåværende tidspunkt, å etter hva jeg ser hva disse ligger på når d er noe plukk, så er d alt fra 3000 til 20000kr.

bytte i båten min? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er digitalt...nja...nå ble jeg usikker...hadde en 735 ned samme feilen en gang..mente du måtte bytte hele..ikke noe big deal sånn sett da.

Om bilen er rullet 300 eller 400tusen spiller ingen rolle.

hehe, 735 har jeg aldrig vært borti, så dem skal jeg ikke legge meg i, men på E34 så er det en liten code chip på baksiden, den er d bare å vippe ut, ikke sikkert at d er d som er problemet, men d er den som styrer hele km telleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey hehe! Ja da har den akkurat stoppa værtfall for den har vært i orden! men da må sikkert den byttes også ja! enda en feil der! fint med noen feil!! nja, må se bilder av den båten først værtfall! hadde jo sikkert vært gøy det! send bilder å info på mail så kan jeg da se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey hehe! Ja da har den akkurat stoppa værtfall for den har vært i orden! men da må sikkert den byttes også ja! enda en feil der! fint med noen feil!! nja, må se bilder av den båten først værtfall! hadde jo sikkert vært gøy det! send bilder å info på mail så kan jeg da se

d som er dritten, er at den ser så stygg ut, men d er potensioal i den, og d er jo en fartsbåt. skal sende deg noen bilder. er vel nok ot her nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...