Gå til innhold

mer trykk inn i coupen?


Anbefalte innlegg

noen som ar erfaring med anlegg i e46 sedan. sliter med og få trykket inn i coupen.. mye av trykket fikk jeg inn ved og sette 2xporter inn i coupen der hvor skiposen skal være! men håper på at jeg kan få mere trykk inn..

hatt hyllen i bilen rister og bråker når jeg skur opp lyden og skulle absolutt hatt en del av det trykket inn i bilen...

det sitter forøvrig 2x10RF i porta kasse.. håper noen kan komme med en fornuftig løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som ar erfaring med anlegg i e46 sedan. sliter med og få trykket inn i coupen.. mye av trykket fikk jeg inn ved og sette 2xporter inn i coupen der hvor skiposen skal være! men håper på at jeg kan få mere trykk inn..

hatt hyllen i bilen rister og bråker når jeg skur opp lyden og skulle absolutt hatt en del av det trykket in i bilen...

det sitter forøvrig 2x10RF i porta kasse.. håper noen kan komme med en fornuftig løsning!

Det er jo ikke uvanlig å lage til en eller to porter i hattehylla, slik at det blir lufting mellom bagasjen og kupeen. HAr et par kompiser som gjorde dette, men det var i en Volvo 240 og en MB 190. Samme skal vist funke fett i Honda Civic sedan, så bør vel funke bra i E46 også? Er vel helt sikkert folk på forumet med E46 som har hatt liknende stereo-oppsett? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...