KnutsliN^ Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 noen som ar erfaring med anlegg i e46 sedan. sliter med og få trykket inn i coupen.. mye av trykket fikk jeg inn ved og sette 2xporter inn i coupen der hvor skiposen skal være! men håper på at jeg kan få mere trykk inn.. hatt hyllen i bilen rister og bråker når jeg skur opp lyden og skulle absolutt hatt en del av det trykket inn i bilen... det sitter forøvrig 2x10RF i porta kasse.. håper noen kan komme med en fornuftig løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 noen som ar erfaring med anlegg i e46 sedan. sliter med og få trykket inn i coupen.. mye av trykket fikk jeg inn ved og sette 2xporter inn i coupen der hvor skiposen skal være! men håper på at jeg kan få mere trykk inn.. hatt hyllen i bilen rister og bråker når jeg skur opp lyden og skulle absolutt hatt en del av det trykket in i bilen... det sitter forøvrig 2x10RF i porta kasse.. håper noen kan komme med en fornuftig løsning! Det er jo ikke uvanlig å lage til en eller to porter i hattehylla, slik at det blir lufting mellom bagasjen og kupeen. HAr et par kompiser som gjorde dette, men det var i en Volvo 240 og en MB 190. Samme skal vist funke fett i Honda Civic sedan, så bør vel funke bra i E46 også? Er vel helt sikkert folk på forumet med E46 som har hatt liknende stereo-oppsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Mulig å ta ut originalhøyttalerene å bruke hullene til bassreflex... ?? Funker fett i e36 coupe hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 bruk en båndpasskasse, da får du alt trykket inn i kupeen. bare dumt å bruke en porta kasse når det er en massiv vegg mellom bagajerom og kupe. Du trenger jo ikke bass i bagasjerommet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_18 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Hvis det hadde vært en selvlagd kasse ville jeg satt bassreflexrøra på toppen av basskassa og igjennom Hattehylla.. for en perfekt løsning i sedan med stål,aluminium vegg bak setene i Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Jeg merket forskjell når jeg tok ut høyttalerene i hattehylla.... prøv å se om det hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå