Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, skulle hatt meg en frisk mellomaksel til en E34, den med 4 bolter bak, altså da fra en 520 eller noe,bilen min er en 525TDS. byttes gjerne i en aksel fra en 525 da den seff ikke passer da den har 6bolter og en bedre/annen diff :( dette er da til en man kasse :D

PS, noen som vet hvor stor forskjell d er på utvekslingen til 520 og 525 diffen? 88-95mod, er vel også mange forskjellige typer vil jeg tro :(

Skrevet
hei, skulle hatt meg en frisk mellomaksel til en E34, den med 4 bolter bak, altså da fra en 520 eller noe,bilen min er en 525TDS. byttes gjerne i en aksel fra en 525 da den seff ikke passer da den har 6bolter og en bedre/annen diff :( dette er da til en man kasse :D

PS, noen som vet hvor stor forskjell d er på utvekslingen til 520 og 525 diffen? 88-95mod, er vel også mange forskjellige typer vil jeg tro :(

ingen som har mellomaksel? :(

Skrevet
Har mellomaksling jeg, hva byr du?
tja si d, behøver ikke en til 525 da? hehe.

hvor er randaberg?

Skrevet
Stavanger.

Det er til en 520, manuel

æsj, d var langt unna:(

mente om ikke du trengte en til 525 da;) jeg har en sånn liggende, for den passer ikke til min serru;)

blir dyrt å sende skiten å? :(

Skrevet
har ikke peiling på vekt å slik, men den er jo litt lang:(

Nei har ikke behov den til 525

uffja, d er jo dette som er problemet når d er en bit unna i norge, koster jo ei formue å sende her til lands:(
Skrevet

hva vil du ha for akslingen da? betalte 500kr for 525 akslingen, men den passet jo ikke:( grrrr

Skrevet

Norgespakken (egenemballert 0-10) 120,-

Norgespakken (egenemballert 10-25) 199,-

Norgespakken (egenemballert 25-35) 278,-

Er ikke så dyrt å sende da... 120,- for mellomaksel komplett...

Jeg har sendt en til kristiansand, og det er jo nesten på andre enden av norge :wink:

Skrevet
Norgespakken (egenemballert 0-10) 120,-

Norgespakken (egenemballert 10-25) 199,-

Norgespakken (egenemballert 25-35) 278,-

Er ikke så dyrt å sende da... 120,- for mellomaksel komplett...

Jeg har sendt en til kristiansand, og det er jo nesten på andre enden av norge :wink:

veldi bra info :wink:

Skrevet
Jeg har også mellomaksling til 520 som du kan få for 500,- pluss frakt.

d hørtest bra ut :wink: å den er bra i kryssene? har du sjans til å ta bilde, slik at jeg er sikker på at d er lik den jeg skal bytte ut? :wink:

Skrevet

d hørtest bra ut :wink: å den er bra i kryssene? har du sjans til å ta bilde, slik at jeg er sikker på at d er lik den jeg skal bytte ut? :wink:

Jepp. Ordner et bilde jeg. Sender du meg mailadressen din ?

gaute.boe@tele2.no

Skrevet

Jepp. Ordner et bilde jeg. Sender du meg mailadressen din ?

gaute.boe@tele2.no

jepp, d er bmw_520@spray.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...