BMW_E34 Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Hei, jeg har 2 forsterkere som jeg skal selge! Jeg skulle egentlig bruke dem på et prosjekt, men det ble ikke noe av det. Den første: SOLGT Den er på 2600W, det står hvertfall det utenpå. Det er to kanaler som ikke virker på den, derfor selges den så billig! Men de andre ksal virke helt fint! Skal ha 300kr for den. Den andre: Den er på 200W, og skal virke gnaske fint. Men denne funker nok best på noen små høyttalere! Skal ha 300kr for den. Jeg har ikke prøvd noen av dem, men de skal virke fint begge to! Bilder: 2600W: 200W: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 BUMP! Skal til Oslo fra 16 februar til 19 februar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg kan være intressert i forsterkeren.. Du er i oslo fram til mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg kan være intressert i forsterkeren.. Du er i oslo fram til mandag? Trodde ikke du skulle ha tung stereo i bilen din jeg..? Om du kjøper stereo, så betyr det bare en ting: du kan unne deg en 6`er fremme i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg kan være intressert i forsterkeren.. Du er i oslo fram til mandag? Ja jeg er det, eller jeg reiser hjem me toget kl 15.00 på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg kan være intressert i forsterkeren.. Du er i oslo fram til mandag? Trodde ikke du skulle ha tung stereo i bilen din jeg..? Om du kjøper stereo, så betyr det bare en ting: du kan unne deg en 6`er fremme i bilen! Hvem sa jeg skal ha det i bilen? Men, er ikke noe annet ødelagt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaFiA_maN Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 har du solgt noen av de forsterkerne ? er interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Den på 200W er enda til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå