Klinz Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 No som veit om noen lakkere eller er lakkere som kan lakke og ta noe små bulker på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 er det ikke noe lakkeringsverksted der du bor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 jo de er de, tenkte om noen som hadde god erfaring me og som var billige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 ok, da vet jeg ikke. er ikke der oppefra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Høyr med Auto Industri i Sæ.(Attme Esso'en) Var billige når dei lakka felgene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Tenkte på dei eg og Rene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå