Lien Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Min far har da gått i innkjøp av en BMW e36 328i cab -96 som han skal kjøpe felgpakke til. Har dere noen tips om pene felger som passer godt til E36. Prater da om 17" i prisklassen runst 10 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 hei jeg har noen 17" crom med 225\45 17 nankang piggfrie vinter dekk og til sommer har jeg 225\45-17 goodyear f1 foran og 235\45-17 dunlop bak vis det kunne falle i smak da:) men http://www.dekk-spesialisten.com/ de har felgpakker med 18" m3 replica til 7500 nye med dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Megahjul.no er heller ikke noe dumt alternativ. Har hvertfall billige dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimme4ever Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 jeg lurer på om disse o.z felgene som er vist på linken vil passe på en 320 e36? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... dTypeId=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Synes ikke de felgene var særlig pent på 3-serie.. Men www.dekkexpress.no er de billigste på dekk og felger som jeg har funnet i allefall.. Sjekk der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 jeg lurer på om disse o.z felgene som er vist på linken vil passe på en 320 e36?http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... dTypeId=20 De oz felgene der er rått på e36! Har sett flere kjøre rundt på dem og det ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 jeg lurer på om disse o.z felgene som er vist på linken vil passe på en 320 e36? De er egentlig til 5-serie så innpresset er litt feil. Du må enten valse hjulbuen eller kjøre med tyskerstuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 jeg lurer på om disse o.z felgene som er vist på linken vil passe på en 320 e36? De er egentlig til 5-serie så innpresset er litt feil. Du må enten valse hjulbuen eller kjøre med tyskerstuk. Tyskerstuk er heftig folkens men vet ikke om det faller i smak hos alle da... Er ikke det der OZ Ceres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Klassiske Alpina felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Tyskerstuk er heftig folkens men vet ikke om det faller i smak hos alle da... Er ikke det der OZ Ceres? Det er Oz Ceres ja. Tyskerstuk kan være fint det, men jeg tror ikke det passer til en far.. Jeg vil anbefale noen BBS felger. Det blir aldri feil, men kanskje ikke så spennende..? Alpina, ACS, Hartge mm blir stort sett også bra på en E36. Vet ikke om han skal ha nytt eller brukt, men det pleier å ligge mye felger på www.autopower.se til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Tyskerstuk er heftig folkens men vet ikke om det faller i smak hos alle da... Er ikke det der OZ Ceres? Det er Oz Ceres ja. Tyskerstuk kan være fint det, men jeg tror ikke det passer til en far.. Jeg vil anbefale noen BBS felger. Det blir aldri feil, men kanskje ikke så spennende..? Alpina, ACS, Hartge mm blir stort sett også bra på en E36. Vet ikke om han skal ha nytt eller brukt, men det pleier å ligge mye felger på www.autopower.se til E36. OZ Ceres er nok ikke førstevalget hans nei Men er det noen forhandlere av BBS i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 OZ Ceres er nok ikke førstevalget hans nei Men er det noen forhandlere av BBS i norge? Auto Grip skaffer i hvertfall BBS felger. Sjekk www.autogrip.no for å finne din nærmeste forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Du kan også hør med Gundersen Motorsport ang BBS felger. De skal ha gode priser på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvor gammel er faren din ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvor gammel er faren din ? =) Fattern er 46 så det må jo være litt "stil" over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå