Gå til innhold

Felger på E36

Lien
 Share

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om disse o.z felgene som er vist på linken vil passe på en 320 e36?

De er egentlig til 5-serie så innpresset er litt feil. Du må enten valse hjulbuen eller kjøre med tyskerstuk.

Tyskerstuk er heftig folkens ;) men vet ikke om det faller i smak hos alle da...

Er ikke det der OZ Ceres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerstuk er heftig folkens ;) men vet ikke om det faller i smak hos alle da...

Det er Oz Ceres ja.

Tyskerstuk kan være fint det, men jeg tror ikke det passer til en far.. :)

Jeg vil anbefale noen BBS felger. Det blir aldri feil, men kanskje ikke så spennende..? Alpina, ACS, Hartge mm blir stort sett også bra på en E36.

Vet ikke om han skal ha nytt eller brukt, men det pleier å ligge mye felger på www.autopower.se til E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Oz Ceres ja.

Tyskerstuk kan være fint det, men jeg tror ikke det passer til en far.. :)

Jeg vil anbefale noen BBS felger. Det blir aldri feil, men kanskje ikke så spennende..? Alpina, ACS, Hartge mm blir stort sett også bra på en E36.

Vet ikke om han skal ha nytt eller brukt, men det pleier å ligge mye felger på www.autopower.se til E36.

OZ Ceres er nok ikke førstevalget hans nei :P Men er det noen forhandlere av BBS i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...