The_transporter Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 noen her som har gjort dette? hvor stor tilgang er det på disse motorene? pris? hva må jeg bytte av deler og hva går overens ?
R Andersen Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Jeg har ikke gjort dette selv, men fikk for ett par år siden tilbud om en 320 Touring som var godkjent ombygget som "M3". Den hadde motor, gir og alt av understell fra en M3, så det meste går nok overens. Motor og gir må du nok opp i over 20 tusen for + at du må ha understell.
The_transporter Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 hmm... det er så dyrt ja regnet vel med det... noen som vet ca pris på understell med polyurethane foringer da?
Rogeren Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Jeg har e30 318i touring med S14. Funker fett det... Bolt on. E30 m3 nav å bremser bak, e36 m3 fjærben og bremser foran, 3,2 bærearmer foran. Får litt mye brems foran med dette oppsettet, men det kan trikses med litt modding av klosser, evt montere større bremser bak.
Rogeren Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Og de e36 delene foran er mye billigere enn å bruke e30 m3 deler... Det er nemlig svinedyrt!!
The_transporter Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 hmm.. er det mulig og godkjenne den som 325i med 15% effektøkning eller noe med den motoren? eller blir det umulig i norge?
Rogeren Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 hehe... har ikke tenkt å prøve på det før jeg må... Eller jeg alikevel er i tyskland med den, og innom en dekra eller tuv stasjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå