jensemann23 Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Har oppdaget at demperenhøyre foran lekker olje, og at det ikke er så mykt som før å kjøre i dumper med hjulet på høyresiden. Så jeg må nok skifte demper, men en ny koster jo 3500 på gs, så er det verdt å brue biltemas dempere?
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 3500,- for en? Sjekk på www.schmiedmann.no f.eks. De selger jo komplett senkesett for den prisen der. Hadde mye heller valgt det.
Ad|oS Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Vil M-tech dempere fungere greit sammen med senket bil?
straight_six Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 har hørt at biltema gassdemperne er steinharde, har ikke prøvd de selv men, en kompis som er bilmekaniker har prøvd de.
Trotto Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Biltema gassdempere er kjempesmarte å kjøpe -om du gidder å skifte hvert år. Nei, nå skal jeg ikke fortelle deg om kvaliteten på dagens dempere fra Biltema, men jeg kjøpte gassdempere der for15 år siden. Med 2 års garanti. Det som skjedde var at de ble utslitt etter 1 år, og jeg fikk nye på garantien. År etter år. Bakdelen var at jeg måtte skifte de - hvert år. Men etterhvert ble jeg ganske god i å skifte dempere. :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå