Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fint prosjekt du har på gang her!

jeg har en identisk turbomanifoil som deg liggende, hvilken flens til turboen er det på den? vet du ny pris på en slik manifoil?

hvor mye hk sikter du på?

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fint prosjekt du har på gang her!

jeg har en identisk turbomanifoil som deg liggende, hvilken flens til turboen er det på den? vet du ny pris på en slik manifoil?

hvor mye hk sikter du på?

Takker for det.

Vet ikke hvilken flens som står på den orginalt, er sveisa på en t3 flens på min.har ikke sett bare manifoild av denne typen til salgs.

men jeg har funnet en plass de har solg disse med i kitt, er vell egentilig laga for E21.

:D

Skrevet

er det slik som du har montert BTR alle pleier å montere dem? via den som allerede står der. skal begynne med turbobygg snart å har lurt litt på den der åssen eg skal få den til å passe.

Skrevet
er det slik som du har montert BTR alle pleier å montere dem? via den som allerede står der. skal begynne med turbobygg snart å har lurt litt på den der åssen eg skal få den til å passe.

Noen bruker det ja, har bestilt meg et adapter fra http://www.misab.se/ hvor man kan fjerne den som står der å erstatt den med bare en slange tilkobling.

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...