dvil Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Dette har nok vært oppe før, men ønsker ferske tips. Hvilken olje bruker dere (og hvorfor?), hvor kjøper dere og hva koster den? Er originalt oljefilter best, eller finns det brukbart å kjøpe andre steder? Mitt område er Oslo og Oslo-nord/øst. På forhånd, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Jeg bruker Castrol. Du kan gå på castrol hjemmesiden og sjekke hvilken olje som passer din motor best der også. Du kan fint bruke oljefilter som de selger på f.eks www.mekonomen.no Samma ulla som de bruker på BMW verskteder. Ofte er det også samme delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 bruk castrol slx LL04. den er knall god.. den koster rundt 180 kr literen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Jeg bruker Castrol SLX LL-01, og er veldig fornøyd med den. Har pleid å bestille den fra www.schmiedmann.no og koster vel rundt 190 kr literen. Som Ellingsen sier, så kan du gå på Castrol sine hjemmeside og sjekke hvilken olje som passer din bil best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dvil Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Takker! Castrol er visst tingen. Det blir drastisk økning i oljeprisen for meg. Alle mine tidligere biler har fått olje til 30 kroner liter'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Castrol er tingen ja.. Og styr unna uorginale oljefilter. Har sett mye rart med en del av disse.... Det originale koster ikke mange kronene mer,og har ofte en høyere filtreringsgrad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå