Gå til innhold

BMW E36 angel eyes lykter.. 2 sett, billig.


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MeSS

Hadde du flere til overs?? Du nevnte de i mailen, har ikke lyst å vente så lenge.

Send meg om du har, er du snill :D

Har du bestilt og ikke fått? Send meg en mail er du snill.. Er ingen til overs nei, mangler en forsendelse..

Har jo betalt deg ja, og du sa at du skulle bestille. Så jeg håper dette ordner seg man.

Azeton Har alerede betalt han MeSs

Så da blir det ikke noe, såfremt MeSs ikke kan overføre pengene tilbake til meg så sender du dine til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklageligvis har jeg da greid å sende feil lykter til en av dere, siden jan rune har fått til 2dr.. Alle som har fått lykter, kan dere se hva det står på esken?? Står 4dr eller coupe.. :)

Ropa, send meg mail på marius4000@hotmail.com

Kan ikke se å ha mottatt noe bestilling av deg, men nå vet jeg heller ikke navnet ditt eller mailen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklageligvis har jeg da greid å sende feil lykter til en av dere, siden jan rune har fått til 2dr.. Alle som har fått lykter, kan dere se hva det står på esken?? Står 4dr eller coupe.. :)

Ropa, send meg mail på marius4000@hotmail.com

Kan ikke se å ha mottatt noe bestilling av deg, men nå vet jeg heller ikke navnet ditt eller mailen din :)

Nå kødder du med meg??? Har jo vært i kontakt med deg flere ganger via mail og overført penger til deg, dette liker jeg meget dårlig altså!!

Men mail er sendt nu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklageligvis har jeg da greid å sende feil lykter til en av dere, siden jan rune har fått til 2dr.. Alle som har fått lykter, kan dere se hva det står på esken?? Står 4dr eller coupe.. :)

Ropa, send meg mail på marius4000@hotmail.com

Kan ikke se å ha mottatt noe bestilling av deg, men nå vet jeg heller ikke navnet ditt eller mailen din :)

Nå kødder du med meg??? Har jo vært i kontakt med deg flere ganger via mail og overført penger til deg, dette liker jeg meget dårlig altså!!

Men mail er sendt nu!!

Som jeg sa på mail, litt vanskelig å se hvem du er på nicket :) Lyktene dine er bestilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke så vanskelig og finne ut... er vel bare og søke opp tlf nr, og ringe. du har jo fult navn og adresse.

Spesielt når di fleste kommer opp som ett annet navn eller nr..

Har sendt mail til alle, inkl. posta her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...