Gå til innhold

BMW E36 angel eyes lykter.. 2 sett, billig.


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Var bare det at jeg så du egentlig bare hadde dem til salgs en liten periode, og når du da skriver "Bump for enda billigere lys tenkte jeg du hadde satt ned prisen litt mer hehe

Du kan vel bare koble dem til et batteri å se? Fint om noen som har kjøpt dem kan vise med et bilde hvordan det ble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var bare det at jeg så du egentlig bare hadde dem til salgs en liten periode, og når du da skriver "Bump for enda billigere lys tenkte jeg du hadde satt ned prisen litt mer hehe

Du kan vel bare koble dem til et batteri å se? Fint om noen som har kjøpt dem kan vise med et bilde hvordan det ble...

Jeg har satt ned prisen :)

Ja, men må få dem først.. bestiller fra tyskland..

MvH

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er int. i de med sort bakgrunn.

Er det akkurat de samme som i linken til bsbildeler?

Vil gjerne se bilde først, noen plis poste :)

I mørket og på dag..

Vil se hvordan de lyser.

Og når du kobler de på parklys, virker de rett på bryteren i bilen? Lys av, Parklys, Kjørelys?

Har en bmw e36 coupe (93mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har hatt disse lyktene på bilen i snart 4 mnd.

er kjempe fornøyd med disse...

jeg har ingen tuv papirer på disse men kom fint igjennom eu godkjeningen med disse..

her er et bilde av mine i mørket..

41382.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

hvilken pærer bruker du i kjørelys , langlys?

for eg har handla meg Xenon kit å på min orginal lykter har eg H1 i alt.

er det høgdejustering ? sånn at ein kan koble på motor på den ? ifra orginal lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har bilder av grå bil med sorte lykter? :) Tro om det passer? :-k

Hei

Kult med sorte lykter på lys bil. Lyktene er av det omdiskuterte merket InPro. Lyktene blir enda tøffere med xenon da!

04020729ti2.th.jpg

04020731di9.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke biltilsynet er så veldig nøye på akkurat papirene, men det skal sies at angel eyes egentlig ikke er lov på biler så lenge de ikke er blitt levert med det fra fabrikk da. En kompis hadde satt på angel eyes, han måtte fjerne de, fordi det ikke er lov å ha mer enn to parklys, men selve lykta sa de ingenting på, ordnet bare på lykta slik at angel eyesa ikke ble opplyst, og at det kun var to park lys, det fikk han godkjent.

Verkstedet sa til meg at de trodde ikke det var lovlig med angel eyes ettermontert..pga 4parklys..men etter en tlf til biltrangsynet ordnet dette seg, og det er fult LOVLIG å ha angel eyes ettermontert MED 4 parklys, så lenge lyktene er e-merket, høydejustert og har tüv papirer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...