Gå til innhold

BMW E36 angel eyes lykter.. 2 sett, billig.


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lyktene har ikke høyde justering,lyser ganske pent i mørke men er veldig dårlige på dagen,må være litt mørkt for at dem skal syns.må klippe å koble med kabel sko.dugger å kommer vann i dem,passformen er bra.lysa på bilen til dama lyser bare dårligere å dårligere.er produsert i nederland,så nå skal lyktene kastes å på med orginal lykter når blink lysa kommer fra koed.men nå kan jeg ha vært uheldig men vært borti flere som har samme problem..men nå er det pent vær å lite fuktighet så det går nok bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dem 2. mai, så trenger du noen dager på å få pakke dem å sendt dem videre, å så tar det en uke i posten. 15. mai er vel en mer realistisk dato tenker jeg...

Jeg sender di samme dag som jeg får dem jeg, det har jeg alltid gjort :)

Di er pakket bra nok fra fabrikk!

lyktene har ikke høyde justering,lyser ganske pent i mørke men er veldig dårlige på dagen,må være litt mørkt for at dem skal syns.må klippe å koble med kabel sko.dugger å kommer vann i dem,passformen er bra.lysa på bilen til dama lyser bare dårligere å dårligere.er produsert i nederland,så nå skal lyktene kastes å på med orginal lykter når blink lysa kommer fra koed.men nå kan jeg ha vært uheldig men vært borti flere som har samme problem..men nå er det pent vær å lite fuktighet så det går nok bra :wink:

Er dette lykter du har kjøpt fra meg? Kan ikke huske å ha solgt noen til tønsberg så tviler på at dette er samme merket.. Di jeg har solgt har vært 99% Problemfrie. Og jeg har solgt MANGE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter det eg fekk beskjed om so var det høgdejusteringer..

det ska eg ha om eg ska ha lyktene det sa eg ifra om..

so det bør det væra..

Jeg har gått ut ifra info jeg har fått fra fabrikk, men når man ser hvor mye annen info som stemmer så skal jeg se for deg, når jeg får di inn. Så kan du få igjen penga om det ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...