MeSs Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 hei.hvilken pærer bruker du i kjørelys , langlys? for eg har handla meg Xenon kit å på min orginal lykter har eg H1 i alt. er det høgdejustering ? sånn at ein kan koble på motor på den ? ifra orginal lyktene. får jo fan ikkje svar her!!! seriøs eller? Hvem lurer du på? Siterer deg sjøl ke eg lure på står vel der kansje?? hva slags pærer bruker du i lyktene du selger? må veta det. i kjøre lys å langlys. kan ein bruke orginale høgdejusteringen på lyktene dine? Hei! Du bruker det som sitter der originalt .. Det vet jeg dessverre ikke, kan noen svare? Mvh Marius
mbrothe Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Uorginale lykter har skjeldent (aldri sett) elektrisk høydejustering. Bryteren inne i kupeen blir uten funksjon. Hva slags pærer som skal brukes varierer mellom merkene. Vil tro enten H3 eller H7.
Azeton Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Sjekk opp det med høydejustering? Har du flere igjen? isåfall. pm meg:D
MeSs Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Uorginale lykter har skjeldent (aldri sett) elektrisk høydejustering. Bryteren inne i kupeen blir uten funksjon. Hva slags pærer som skal brukes varierer mellom merkene. Vil tro enten H3 eller H7. Se der ja! takk
boost Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 men du som selger har vel sett hva slags pærer ein bruker.. type. vil veta dette pga orginalt på min har eg H1 i alt.. å eg har Xenon i alt.. du har ingen på lager?
MeSs Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 men du som selger har vel sett hva slags pærer ein bruker..type. vil veta dette pga orginalt på min har eg H1 i alt.. å eg har Xenon i alt.. du har ingen på lager? Nei dessverre.. Det skal da ikke være noe problem Mvh Marius
MeSs Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 Uorginale lykter har skjeldent (aldri sett) elektrisk høydejustering. Bryteren inne i kupeen blir uten funksjon. Hva slags pærer som skal brukes varierer mellom merkene. Vil tro enten H3 eller H7. Hei på deg! Ifølge produsenten funker høydejusteringa fortsatt
Platti Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Noen som har en formening om svart eller chrome passer best til blå metallic? Har facelift nyrer som er chrome også så er i tvil. Edit: Merk mørk blå
Azeton Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 jeg bestilte svarte lykter med samme farge som du har.. har chrome facelift nyrer--
Raver^ Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Selger du de sorte til coupè fremdeles til 2000,-??
D.C.V Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Gidd ikke å lese igjennom hele tråden din.. Er lyktene CE/EU godkjent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå