Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg kjøpe tennplugger hos biltema, eller er det fy?

Jeg vet at mye av det de har der er skvip, men hørte av en kompis av pluggene var gode, og ikke minst rimelige :)

Så hva er deres syn på dette? Bør jeg gå for noe dyrere og bedre kvalitet?

Skrevet

Synes det er litt skummelt, pga det er litt tricky å finne plugger i katalogen og få EKSAKTE plugger til akkurat bilen man har.

Var forskjell på lengden på pluggene jeg kjøpte originalt og på BilXtra sine. Det går vel omtrent for det samme som Biltema.

Så jeg kjøper originalt. Koster i underkant av 300,- for 4 stk.

Skrevet

En kompis av meg kjøpte plugger til saaben sin på Feiltema, di varte i ca 1 uke og så var di ferdige. Om det var fordi det var feil plugger eller at kvaliteten ikke er noe god vet jeg ikke...

Skrevet
Synes det er litt skummelt, pga det er litt tricky å finne plugger i katalogen og få EKSAKTE plugger til akkurat bilen man har.

Var forskjell på lengden på pluggene jeg kjøpte originalt og på BilXtra sine. Det går vel omtrent for det samme som Biltema.

Så jeg kjøper originalt. Koster i underkant av 300,- for 4 stk.

Ah, det er ikke værre pris orginalt altså. Nei, da går jeg for det. Tusen takk for svar fra begge 2! :)

Skrevet

Jeg ville aldri noen gang kjøpt plugger på biltema, har hatt flere biler inne på verksted som har fjuska med helt nye biltema tenningsdeler.. Omtrent alt annet er bedre:O

Skrevet

Hehe, nei det er ikke noen dyr investering. Men kommer litt an på hvor du handler de. I verste fall må du kanskje opp i 400, men allikevel.

Det er noe man gjør 3 ganger på 2 år så...

Bytter etter ca. 8-10.000 km

Skrevet

kjører med bilthema plugger på min 535 og den små fusker ørlitegrann trudde det var innsug slangene men har nå bytta alle uten hell så har bestillt nye fra bmw. tror det er pluggene som er problemet

Skrevet
Hehe, nei det er ikke noen dyr investering. Men kommer litt an på hvor du handler de. I verste fall må du kanskje opp i 400, men allikevel.

Det er noe man gjør 3 ganger på 2 år så...

Bytter etter ca. 8-10.000 km

Er det ikke litt ofte og bytte plugger etter 8-10.000km?? eller hvor lenge er normalt og kjøre føre enn bytter tenplugger??

Skrevet

Biltema katalogen sier 15000 km, men er nå skeptisk til hele Feiltema jeg da... Merker fort når pluggene er slitte.

Min har begynt å bruke rundt litern på mila.

Men det er vel kanskje lambdaen som er gammel og gåen...

Tror ikke det skader å skifte for ofte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...