borte Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Alt som er på bildet skal selges, kom med bud på det du vil ha! Panser, skjermer, grill, lyktespoilere, lykter, blinklys (Crystalclear - nesten nye!)
borte Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Jada, vet bilen er skitten! Hadde ikke vært vaska på flere uker!
tithead Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 prisantydning? eller hva er det du ikke selger den for?
devil boy Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Jada, vet bilen er skitten! Hadde ikke vært vaska på flere uker! Selge frontspoileren
borte Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 devil boy: lyktespoilerene er solgt! tithead: Hva er det du trenger egentlig? Selger panser,skjermer,dører, speil, blinkelysene, frontlyktene, grill, grill-list, og det meste du ser på bildet der!
devil boy Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Er frontspoileren tilsalgs.? Mye skal du ha for grill.? Grilllistene.? Blinklys.?
borte Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Er frontspoileren tilsalgs.? Mye skal du ha for grill.? Grilllistene.? Blinklys.? Frontspoileren skal jeg ikke bruke, men tror ikke jeg gidder å selge den til noen.. Den er ikke i god stand.. Grill og blinklys..Bud?
bmwm535i Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 kunne trengt grill lista den som går rundt grillen og under lyktene ! pris ?
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 kunne trengt grill lista den som går rundt grillen og under lyktene ! pris ? Du kan jo gi meg et bud på den så blir vi nok enige..
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 er den hel og uten bulker ? Ja, den har ingen bulker, men det er steinsprang på den da.. Du må nok regne med å måtte lakkere den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå