michaelfox Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 noen som har erfaringer med lampen til slitasjevarsleren?noen lyser enda alle bremser er byttet... handbrekk også... alle kabler er sjekket...
bjeagle Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 slitasjevarlseren må byttes når de er "utløste". Altså når di har lyst fordi klossene er utslitte. Kjøp ny koster ikke mye...
morrist Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 jeg måtte bytte min etter den hadde "slått inn" så det stemmer nok i noen tilfeller det.. er så godt så gratis med ny uansett:)
michaelfox Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 de er selvsagt byttet...lyser fremdeles...bare irriterende mer enn noe annet...ble byttet når bremsene ble tatt...alt er nytt men...
morrist Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 prøv med noe elektrorens i koblingene for å se om det hjelper.. kan være løsningen på problemet..
Mr_Sunde Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Jeg måtte kople plugg 7 på diagnosekontakten til jord på min E36 etter å ha byttet slitasjevarslere. Da forsvant lyset. Mulig dette må gjøres på E34 også?
Arimanni Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Kan vere ledningen som er slitt. Eller sånn som på min, der lagg feilen i instrumentpanelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå