rayman85 Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 det er vel ikke widescreen skjerm på denne?
borte Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 joda,det er jo i allefall et seriøst bud! Regna med at folk begynte på 50kr eller noe sånt..! Men 3000 er notert!
verticalescape Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Bytte i felger + 1000,- (til meg) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=36169&highlight=alessio+vittoria
borte Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Bytte i felger + 1000,- (til meg) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=36169&highlight=alessio+vittoria Hvis det skal bli aktuelt med bytte, så blir det nok uten noe mellomlegg.. Jeg liker ikke felgene sååå godt! Men er det mange mm mønster i dekkene? Må de to slitte dekkene byttes?
verticalescape Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Jeg trodde de var brukbar når jeg skrev annonsen, men tok de fram her om dagen, da viste det seg at 2 bør byttes, er nesten fritt for mønster innerst.. men de to siste er ikke mange mm slitt. Skal tenke litt på det om å bytte likt.. Felgene står jo bare her, og jeg har ikke bruk for de lengre.. Hva kostet pc`n ny forresten?
borte Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Ok,da bør jeg vel tenkte litt over det jeg også.. Er vel i grunn mest interessert i rent salg.. Sjekket pris på denne nå, og den laveste prisen jeg fant var Kr 6 590,00 for denne modellen med det utstyret som er på..
verticalescape Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 ok. tror jeg er in for å bytte, så si ifra hvis/når du bestemmer deg da, så kommer jeg til harstad en tur
borte Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 ok.tror jeg er in for å bytte, så si ifra hvis/når du bestemmer deg da, så kommer jeg til harstad en tur Det er greit det! Skal si fra hva jeg finner ut av.. Men har ikke du mye annet til E34?
///MoePower Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Hvorfor skal denne selges og hvor ble den kjøpt? Du har hatt den bare 5 måneder og skal selge allerede?
verticalescape Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 joa, har 3 biler stående nedsnydd noe spesielt du trenger eller?
borte Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Hvorfor skal denne selges og hvor ble den kjøpt?Du har hatt den bare 5 måneder og skal selge allerede? hehe jeg selger den nå pga jeg synes at det er tull at den ligger i ryggsekken når den ikke blir brukt.. Prisen stiger jo ikke akkurat på PC med årene! Kjøpt fra mpx! Jeg har nemlig fått meg en kraftplugg av en stasjonær PC, og dessuten har vi allerede en bærbar PC i hus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå