borte Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 PCn er også "Windows Vista ready"..
verticalescape Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Skal jeg bare hive felgene i bilen og komme til harstad i helga da?
borte Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Skal jeg bare hive felgene i bilen og komme til harstad i helga da? hehe Vi får se hva det blir til ja..
borte Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Fikk et bud på 5000 kroner av "prosjekt34" Onsdags kveld/natt, men har ikke sett noe til pengene ennå! ..så den som kommer med pengene først, får dataen + alt utstyret og jeg betaler frakt!
borte Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 4000 med alt utstyr denne helga! ..å der var den solgt! verticalescape kjøpte PCn for 4000,- + noen BMWdeler! *TRÅD SLUTTES HER*
Gjest Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Merkli.. jeg sa jo mandag til deg da aequitas.. har vært på skiweekend i hele helga så hadde ikke tilgang på PC.. men men, får finne ei anna maskin;)
borte Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Merkli.. jeg sa jo mandag til deg da aequitas.. har vært på skiweekend i hele helga så hadde ikke tilgang på PC.. men men, får finne ei anna maskin;) Ok, hørte ingenting angående helgeplanene dine, så trodde ikke du svarte på pm pga at du ikke var interessert lengere.. Solgte den i helga til verticalescape for 4000,- pga akutt pengemangel + at jeg fikk noen BMWdeler jeg abolutt trengte.. Men NÅ slipper i allefall dama di å være sur pga at du skal/skulle kjøpe en PC..
Gjest Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Jepp, pengene ryker på hennes & mauritz i dette øyeblikk.. uaah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå