berttheman Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Er det noen som har en ide om hva som kan gjøre at det virker som starteren henger litt etter att bilen har startet?
Mithrandster Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Kanskje den sitter for tett innpå startkransen.. Blir hengende med noen omdreiinger, evt svitsen din er litt slapp på tilbake slaget fra startstilling.. Den fjøra som skal ta svitsen tilbake var vekke på dama sin bil før ho fekk den endte i motorbrann da ho som hadde den før bare skulle nett inn å hente noe mens bilen ble varm.. Så nesten alt i motorommet var nytt da vi kjøpte den
berttheman Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Er det vaskelig og skifte den da eller er det bedre og skifte hele starteren?
toomas Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 sikkers spess når det er kaldt ute? har hatt det problemet på gammle 7ern min. kan sru ut startern og først fjerne det gammle fettet som gjør at den kransen går inn og ut også fette den inn på nytt.. det gjorde jeg. min var sånn når det var kaldt pga da ble de gammle fett restene så stive at den slei dårlig. ikke så vanskelig og skifte den må skru ut sruene fra girkassa og bakover trodde jeg. og ledningene. litt trangt på 24v motoren men på 12v er det helt greit
berttheman Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Vet ikke korleis det er når det er varmt ute. Har nettopp kjøpt bilen. men må vell prøve og ta den ut og få på nytt fett. takk får tipse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå