Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, ser ikke som om jeg får lagt ved bilder??? Må man poste ett visst antall meldinger først?

Iallefall. Har en Z3 1,8 som jeg av ymse årsaker har 19"x8,5" ET35 ASA AR-2 felger 2. Kjøpte disse i fjor sommer, kjørte dem 15.000 før piggdekkene havnet på istedet. Har noen skader på to av felgene etter en slem fortauskant... Lurer på om disse felgene er forsvarlig å kjøre med neste sesong, har ikke lyst til å svi av 7000 til for to felger.

Er det noen som kan hjelpe meg med å poste bildene?

RgDs

Skrevet

Gå til www.photobucket.com så lager du deg bruker der, deretter kan du laste opp så mange bilder du vil, så kan du ganske enkelt under hvert bilde du laster opp og vil bruke her bare klikke på en av de 3 rutene under hvert bilde. (den som skal brukes her på bimmers er den med fremfor og bakfor linken.

F.eks:

[img=www.photobucket.com/album/15/felgskade.jpg]

Skrevet

om de bare er veldig kantkjørte så er det vel ikke farlig... men om de ikke er rette lenger vil det gå utover sikkerheten i svinger osv :(

men er et firma i oslo som reparerer felger, vet ikke hvor du holder til men er nok flere firmaer rundt om i norge også :)

Skrevet

sålenge ikke felgen lekker luft eller rister betydelig når du kjører. er det i hvertfall ikke noe eukontroll messig feil med de vi ser ikke på sånnt når vi tar eu kontoller hvis ikke hjulet er punga og bilen rister.

Skrevet

Takker for svar.

Var innom en felg pusher. Han mente at to av felgene var så skadet at de måtte sveise, dreies av osv... Jeg er veldig uenig. De to felgene er ikke i ubalanse i det hele tatt mht ratt risting iallefall. Skal poste bilder i kveld.

Fyren mente at felgene ikke ville passere teknisk kontroll på landeveien iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...