olds69 Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hei Har hatt innbrudd hjemme i dag Blant det de tok med seg var reservenøklene til bilen... ( 92 525tdsa) Kun tilfeldighet at jeg oppdaga at ENE reservenøkkelen var borte, den andre hang der enda... Regner med at de hadde planlagt å hente bilen i natt eller noe... Irriterende for å si det mildt. Desverre så nytter det ikke å legge seg på lur med hagla heller, da huset ligger rett ved en gjennomgangsvei og det dermed er lett å se at bilen er borte. Noen som vet om innboforsikring eller delkasko dekker nye låsekasser? Eventuelt om det er mulig å "legge om" låsekassene slik det er mulig med vanlige låser. (og pris, regner med at det koster skjorta) Olds69 P.S. har sjekka alt av forsikringsvilkår og finner ikke noe spesifikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Meld det til selskapet ditt. (og politi)Blir bilen stjålet og funnet igjen med skade uten tegn på inbrudd, da blir du beskylt for fosikringssvindel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Kjøp rattlås til du har råd til nye låser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Et lite triks: Demonter rattet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Gjør som Kai-P sier. Da kommer de ikke langt Vet i allefall at når jeg var i kontakt med bmw sist skulle de ha 1300 kr for å kode om låsene på bilen min, og 300kr pr nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Gjør heller som 2RE_Racing sier og kjøp en slik: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=76470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå