Ad|oS Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Nå har jeg endelig, etter mye om og men kjøpt meg bil (første jeg har.) Det er en E36 320i 91-modell. Har gått 190k, og ser bra ut. Senka 40-50mm og M3-front. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder av den i morgen... Har litt planer for den, men får sa hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 det blir flott vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Gratulerer! Last opp noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Få se noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Få se noen bilder da Har sikkert ikke tid. Her skal lønninga kjøres opp først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 E-36 320 var min første BMW og! go bil! velkommen i klubben,og gratulerer me ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Ser du er online nu, får du lagt ut bilder av herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Tok noen bilder i går, men har rota vekk kamera nå selvfølgelig. Får lete litt så finner jeg det kanskje. Har forresten funnet et par ting jeg ikke helt liker med den bilen. Får jo ikke varme i kupèen hvis ikke turtelleren holder seg over 2.000 omdreininger. Litt frustrerende! Døra klikka også i går, men klarte å fikse det. Bare noen gjenger som ikke var helt som de skulle være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Har endelig surret meg til å legge inn et bilde. JA! Jeg vet bilen er skitten, men det er vinter å ikke så mye å gjøre med. Bildet ble bare tatt med mobil, så litt dårlig kvalitet. Til helgen blir det bilvask, så skal prøve å få inn noen bilder av en litt renere bil da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 den var strøken da=) grattis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Takktakk... Er nok ikke fullt så strøken som den ser ut. Litt rust å andre småting, men skal prøve å få gjort litt. Langtidsprosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Grattis med e36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Gratulerer med pen bil av rett merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå