zHk Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Merkelig lyd når jeg starta opp bilen i dag... Bilen hadde stått hele natta.. (dette har skjedd et par ganger før, men skjer ikke hver gang).. Starta altså opp, også kom det en slags durelyd som varte i max 2 sekunder..? Vet ikke åssen jeg skal forklare lyden.. Men er det bensinpumpe eller noe? Bilen går forresten ujevnt som f***.. Hakker uansett turtall uansett gir.. har det noe med det og gjøre?
jensemann23 Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 hørte en slags dyp ule-lyd i dag jeg,når jeg starta opp i 14 minusgrader. Tror det er servopumpa, for den sammelyden kommer når jeg legger over rattet helt. Den varte i ca 30 sek.
hartvix Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Starta E36-en min i 25 minus på Rally Sverige et par ganger i helga og da kom det en forferdelig lyd fra coupe-vifta faktisk. I tillegg til en høy summelyd som jeg tror kommer fra dynamoen? Hyling fra viftereima også såklart... men ujevnt drag fra motoren har jeg ikke merket. Kan det være startmotoren din som ikke kobler ut? Det skjedde på en Peugeot jeg hadde...
T.R.Melum Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Starta E36-en min i 25 minus på Rally Sverige et par ganger i helga og da kom det en forferdelig lyd fra coupe-vifta faktisk. I tillegg til en høy summelyd som jeg tror kommer fra dynamoen? Hyling fra viftereima også såklart... men ujevnt drag fra motoren har jeg ikke merket. Kan det være startmotoren din som ikke kobler ut? Det skjedde på en Peugeot jeg hadde... kupévifta mi uler også fælt når det er mange minusgrader... hmmm....
zHk Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Ja men: Kan det ha noe med at bilen går ujevnt/hakkete uansett gir, uansett turtall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå