Gå til innhold

Merkelig lyd når jeg starta opp bilen i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig lyd når jeg starta opp bilen i dag...

Bilen hadde stått hele natta.. (dette har skjedd et par ganger før, men skjer ikke hver gang)..

Starta altså opp, også kom det en slags durelyd som varte i max 2 sekunder..? Vet ikke åssen jeg skal forklare lyden.. Men er det bensinpumpe eller noe? Bilen går forresten ujevnt som f***..

Hakker uansett turtall uansett gir.. har det noe med det og gjøre?

:x

Skrevet

Starta E36-en min i 25 minus på Rally Sverige et par ganger i helga og da kom det en forferdelig lyd fra coupe-vifta faktisk. I tillegg til en høy summelyd som jeg tror kommer fra dynamoen? :roll: Hyling fra viftereima også såklart... men ujevnt drag fra motoren har jeg ikke merket.

Kan det være startmotoren din som ikke kobler ut? Det skjedde på en Peugeot jeg hadde...

Skrevet
Starta E36-en min i 25 minus på Rally Sverige et par ganger i helga og da kom det en forferdelig lyd fra coupe-vifta faktisk. I tillegg til en høy summelyd som jeg tror kommer fra dynamoen? :roll: Hyling fra viftereima også såklart... men ujevnt drag fra motoren har jeg ikke merket.

Kan det være startmotoren din som ikke kobler ut? Det skjedde på en Peugeot jeg hadde...

kupévifta mi uler også fælt når det er mange minusgrader... hmmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...