fastbmw Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei, lurer på desse tingene her ! Hvor kjøper en carbon panser til e46ci ? Hvor kjøper en coilovers til e46ci ? Må nok mest sansynli ha spacere og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 hjeeeelp meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 koed.dk gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 www.stylabilen.se skaffer deler i carbon til E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 ModBargains og Jlevi SW har mye "stæsj" til BMW E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 fett, takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Vorsteiner.de lager veldig seriøse carbonpanser til E-46. Ser den litt lenger ned på siden. http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DN Hadde kjøpt Bilstein coilovers selv, men er jo mye bra å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Faen eg klikker, finner ikkje vorsteiner panser GTR til min coupe uten facelift... Finner berre til den i sverige og det blir 1/3 dyrere nesten.. *klikk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 produktene hos stylabilen.se er fra Vorsteiner. det blir bra dyrt å kjøpe et panser fra USA og frakte det hit, ikke bare se på varekostnaden av panseret. f.eks et CSL baggasjelokk koster fra $300 i frakt (ofte mer, avhengig av hvilken kureer du bruker) + moms. hva slags justerbart senkesett er du ute etter? KW har veldig gode priser her i norge, Bilstein er svindyrt i norge, H&R er midt i mellom (samme med Eibach). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 BDC Har en kompis av en kompis i usa, så kan kanskje betale han så sender han deler som "gave" fra usa til meg no står det berre igjenn å finne panser så passer min bil... Har funne ut att eg ikkje vil selge bilen min alikavell, så nå ligger planene klare til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Kan evt kontakte disse gutta i England, de skaffer vorsteiner. Er mye annet snadder der også. Er nesten verd en Englandferie! http://www.ca-automotive.co.uk/ Sjekk disse bremsene...Carbon! http://www.ca-automotive.co.uk/brakes-f-carbon.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Fy faen, er faktisk masse rått å få til e46, kofføre kan ikkje dei selge slike ting i norge??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Fy faen, er faktisk masse rått å få til e46, kofføre kan ikkje dei selge slike ting i norge??? Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 hvor selges det kw variant 1 coilovere i norge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå