maartn Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Orginale lykter/blinkys til 4dørs. Baklykter SOLGT Orginale speil. Elektriske. SOLGT Koppeholder til hanskerom. SOLGT Registerreim (uåpnet) og pakning jeg ikke helt hva heter. Men skal være lurt å bytte sammen med registerreimen. ALT skal bort, så det er bare å komme med bud. Ingenting er skambud. Mvh Martin
Chris_325iM Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Den koppholdersaken til hanskerommet, tar den all plassen inni der eller?
maartn Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Nei, den tar bare litt av høyre siden. Jeg kan ta bilde hvis det er ønskelig.
maartn Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Problemet er at festene ikke passer helt hos meg. Vet dere om det er forskjell fra coupe og sedan festene i hanskerommet? Eller om det har noe med årsmodell å gjøre?
Chris_325iM Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 den passer ikke med de hullene du har der? for jeg har samme hull i min... (coupé)
D.C.V Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Hvordan styrer man varmen i speilene? Automatisk? Eller må man ha noe ekstra?
maartn Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 den passer ikke med de hullene du har der? for jeg har samme hull i min... (coupé) Jeg er ikke helt sikker på det der. Kjøpte den av Jonte, så kan høre med han jeg. Hvordan styrer man varmen i speilene?Automatisk? Eller må man ha noe ekstra? Nå ble jeg faktisk litt usikker. Er det ikke varme orginalt? I så fall er det vell ikke i mine heller. Vil kopp holdersettet passe i 92 sedan? Jeg skal få sjekket det opp speil 350 Selv om det ikke er varme? Bud notert i alle fall. Kan sende over helgen. Er på vinterferie nå. Til hvilken motor er regreima? M40
D.C.V Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Hva skal du ha for regreima? Er det med nytt stramme hjul og det man trenger? Det er vel ikke noe forskjell på m40b16 og m40b18?
maartn Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Usikker på det, men kan sjekke opp alt slikt når jeg kommer hjem. Reimen koster 500 ca + frakt hos gsbildeler om jeg ikke tar feil. Hva synes du selv er grei pris? 250? halv pris Kan sende den som brev også. Edit: Dette er kun reimen.
maartn Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Jeg ble anbefalt å bytte den av BMW, men det ble ikke noe av. Det er vell pakningen rundt registerhuset.
maartn Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 Ingen som trenger noe? Delene går på dynga om ingen trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå