Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min har nå begynt å bruke veldi mye bremseveske. Merker det på att noen ganger må jeg trykke clutchen helt i bunn, å da skjer det ingen verdens ting. Å hviss jeg fyller på igjen bremseveske å begynner å pumoe på clutchen blir den i orden igjen etter en stund. Noen som vet hva som kan vere problemet?

Skrevet

Har hatt problemer med 2 hovedpumper på clucth(altså den som sitter i direkte kontakt med pedalen).

Disse slapp ut litt veske,og gjorde at jeg måtte etterfylle ca hver 14. dag.Kan ihvertfall være et lure sted å begynne å sjekke.Bremseveske i gulvet er heller ikke noe sjakktrekk med tanke på rust.

Skrevet
lenge siden du har skiftet bremser eller!?

kan være det har oppstått en lekasje da..!

Ja en stund siden jeg har skiftet bremser, men ikke så lenge siden jeg luftet bremsene å skiftet bremseveske!

Skrevet
Tipper det er slavesylinderen på clutchen ja. Lekker det på bakken, eller har du merket noe lekkasje inni bilen?

Det lekker på bakken ja. Hvordan fikser man den slave sylinderen a? Er den dyr å kjøpe ny?

Skrevet

Ny koster hos bmw ca 600, lett og bytte 2 skruer + slangen. Etter montering åpner du lufteskruen og fyller opp beholderen, når det begynner og dryppe på gulvet stenger du igjen. Så er det lurt og ha med en medhjelper som kan trykke inn pedalen, når den er trykket inn åpner du og stenger lufteskruen mens hjelperen fortsatt holder inne pedalen (viktig) gjenta til den blir 100%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...