-=BMW-318i=- Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Bilen min har nå begynt å bruke veldi mye bremseveske. Merker det på att noen ganger må jeg trykke clutchen helt i bunn, å da skjer det ingen verdens ting. Å hviss jeg fyller på igjen bremseveske å begynner å pumoe på clutchen blir den i orden igjen etter en stund. Noen som vet hva som kan vere problemet?
Mack10 Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 lenge siden du har skiftet bremser eller!? kan være det har oppstått en lekasje da..!
336mik Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Har hatt problemer med 2 hovedpumper på clucth(altså den som sitter i direkte kontakt med pedalen). Disse slapp ut litt veske,og gjorde at jeg måtte etterfylle ca hver 14. dag.Kan ihvertfall være et lure sted å begynne å sjekke.Bremseveske i gulvet er heller ikke noe sjakktrekk med tanke på rust.
02 Touring Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Kontroler systemet dit for lekasje http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=10
-=BMW-318i=- Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 lenge siden du har skiftet bremser eller!?kan være det har oppstått en lekasje da..! Ja en stund siden jeg har skiftet bremser, men ikke så lenge siden jeg luftet bremsene å skiftet bremseveske!
Mr_Sunde Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Sjekk slavesylinderen på clutchen. Det var i allefall synderen på min 318.
KennetG Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 det er som oftest slavesylinderen som ryker. Sjekk den!!
Puyol Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Tipper det er slavesylinderen på clutchen ja. Lekker det på bakken, eller har du merket noe lekkasje inni bilen?
-=BMW-318i=- Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Tipper det er slavesylinderen på clutchen ja. Lekker det på bakken, eller har du merket noe lekkasje inni bilen? Det lekker på bakken ja. Hvordan fikser man den slave sylinderen a? Er den dyr å kjøpe ny?
pallen Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Ny koster hos bmw ca 600, lett og bytte 2 skruer + slangen. Etter montering åpner du lufteskruen og fyller opp beholderen, når det begynner og dryppe på gulvet stenger du igjen. Så er det lurt og ha med en medhjelper som kan trykke inn pedalen, når den er trykket inn åpner du og stenger lufteskruen mens hjelperen fortsatt holder inne pedalen (viktig) gjenta til den blir 100%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå