Toro Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Må bytte et utvendig dørhåndtak på min E39, fordi det gamle knakk i kulda. Vil det funke å lakkere det nye med spray boks, eller vil det bare blir rør? Skal selvfølgelig ikke kjøpe Biltema lakk. Har lakkert en del med boks tidligere med brukbart resultat, men det har vært på ting som ikke har vært så nøye.
Berre83 Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Blir ikke helt det samme med sprayboks som ved ordentlig lakkering. Har ikke hærder i sprayboksen vett du. Vil nok se bra ut ei stund,men jeg ville heller lakkert det på vanlig måte.
Spinner Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Hadde tatt det med boksen jeg, ellers koster det mere enn det smaker. Du kan jo alltids lakkere det en runde til senere med boks om det skulle bli stygt etterhvert...evt legge det inn til nærmeste bmw verksted så de kan ta det med skulle de få en annen jobb med samme farge.
Toro Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Hadde tatt det med boksen jeg, ellers koster det mere enn det smaker.Du kan jo alltids lakkere det en runde til senere med boks om det skulle bli stygt etterhvert... Ja, kommer til å prøve med boks først. Hvis det skulle bli dårlig så får jeg heller få det sprøta istedet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå