Toro Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Har 2 stykk H1 blue vision pærer som jeg ikke har bruk for. Gir et mer blå/hvitt lys. Helt nye i eske. Går til høystbydende
borte Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 høystbydende Greit nok det! Da begynner jeg på 50kr inkl frakt!
Toro Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 høystbydende Greit nok det! Da begynner jeg på 50kr inkl frakt! Det er notert
borte Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 hva er ny pris? kunne tenkt meg slike Har et sett av disse på bilen, og de er meget bra! Anbefales +++ Tro de kosta nærmere 300 da jeg kjøpte de..
borte Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Hehe , okai.Ja di koster 116 + / - nye. Ok,hvor lenge skal ei lyspære egentlig holde/vare? Har hatt disse pærene leeeenge nå..
maartn Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 hva er ny pris? kunne tenkt meg slike Har et sett av disse på bilen, og de er meget bra! Anbefales +++ Tro de kosta nærmere 300 da jeg kjøpte de.. Hvilket merke har du da? hørt at det er litt forskjeller ute å går.
Toro Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 hva er ny pris? kunne tenkt meg slike Er ikke sikker på nypris på dem. Det var noe jeg fikk av faren min for et par måneder siden. Selger de fordi jeg ikke har bil som de passer på.
borte Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 hva er ny pris? kunne tenkt meg slike Har et sett av disse på bilen, og de er meget bra! Anbefales +++ Tro de kosta nærmere 300 da jeg kjøpte de.. Hvilket merke har du da? hørt at det er litt forskjeller ute å går. husker ikke merke da jeg ikke har tatt vare på emballasjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå