Gå til innhold

Den beste angeleyes typen?

ThinkPink
 Share

Anbefalte innlegg

Så det var snakk om angeleyes her for noen dager siden, men fikk ikke helt med meg hva de mente var best.. Noen som har noen meninger? :D Vurderer om jeg skal sette inn lysrørene i de orginale lyktene, eller kjøpe komplett sett med lykter og alt..? Hva lyser best? Noen som har erfaringer?

Har forresten også hørt at lysrørene kan smelte hull i plast dekselet på lyktene..? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnest iallefall mange angeleyes lykter med særdeles dårlig kvalitet! :( Tror faktisk du sparer deg endel slit og irritasjon ved og valge lykter med noe bedre kvalitet som feks hella. For jeg er på mitt tredje par med inpro lykter! Dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer helt ann på hvilken farge og størrelse på ringer du er ute etter og om du skal ha løse ringer eller komplette lykter. Liten oppsummering av det jeg har lest/erfart under:

Komplette lykter:

Hella - best kvalitet (også dyrest), men jeg synes ringene er små, ringene "står feil vei", feil farge på ringer

FK - Grei kvalitet på selve lyktene, ok pris, mister høydejusteringen innenfra i bilen, perfekte ringer som lyser OEM-farge (som orginalt i 5-serie), problemer med dugging. Disse synes jeg er penest.

InPro - Er vel så og si samme som FK, men ringene lyser svakt. Mulig dette er "fikset" på siste modeller.

Løse ringer:

DDE ringer - IKKE KJØP! Lyser svakt og ses ikke på dagtid.

CCFL ringer - Kjøp disse viss du skal kjøpe løse ringer. Lyser sterkt og ses på dagtid.

Ringer generelt er mer arbeid å montere enn ved å kjøpe komplette lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer helt ann på hvilken farge og størrelse på ringer du er ute etter og om du skal ha løse ringer eller komplette lykter. Liten oppsummering av det jeg har lest/erfart under:

Komplette lykter:

Hella - best kvalitet (også dyrest), men jeg synes ringene er små, ringene "står feil vei", feil farge på ringer

FK - Grei kvalitet på selve lyktene, ok pris, mister høydejusteringen innenfra i bilen, perfekte ringer som lyser OEM-farge (som orginalt i 5-serie), problemer med dugging. Disse synes jeg er penest.

InPro - Er vel så og si samme som FK, men ringene lyser svakt. Mulig dette er "fikset" på siste modeller.

Løse ringer:

DDE ringer - IKKE KJØP! Lyser svakt og ses ikke på dagtid.

CCFL ringer - Kjøp disse viss du skal kjøpe løse ringer. Lyser sterkt og ses på dagtid.

Ringer generelt er mer arbeid å montere enn ved å kjøpe komplette lykter.

Tusen takk! :D Vet du om noen steder som selger FK lykter/CCFL ringer? Jeg heller nok mest mot å kjøpe et komplett sett tror jeg.. Innbiller meg at lyset blir penere.. Vil jo bytte ut blinklysene i så tilfellet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D Vet du om noen steder som selger FK lykter/CCFL ringer? Jeg heller nok mest mot å kjøpe et komplett sett tror jeg.. Innbiller meg at lyset blir penere.. Vil jo bytte ut blinklysene i så tilfellet også..

FK lykter får du, etter hva jeg har funnet ut, billigst hos www.a-dekk.no og www.maxam-tuning.no (ca 2600-2700,-)... CCFL ringer kjøper du billigst på www.ebay.com , ca 900 kr inkl frakt, moms og tollgebyr (altså ferdig levert deg).

Det høres feil ut hos meg siden det er Hella som leverer orginal lyktene til BMW.

Du tenker muligens ikke på E36 som iallefall jeg trodde det var snakk om i denne tråden.

Slik ser de ut på E36, ikke fint i mine øyne!

ACD_BMW_3_E36_black_1_C.jpg

Her har du FK sine:

Angel%20Eyes36.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FK ser uten tvil bedre ut! Enig i at ringene i Hella lysene er for små.. Det så veldig rart ut.. :? Kan jo hende det finnes flere typer, men de på bildet så ikke bra ut.. Dette avgjorde saken for min del.. Blir nok FK tenker jeg.. Ingen vits i å betale mer for lys som ikke ser like bra ut! :D

Har noen forresten noen erfaringer med at plast dekselet smelter, som jeg nevnte tidligere? :? Har hørt om det et par ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...