ChristerE Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Heisann !! Har en 520 touring 95 modell. Den blåser kun varmluft på førersiden når den står på tomgang. Når jeg kjører blåser den varmluft både på passasjersiden og førersiden. Skal vel ikke være sånn ??? Tenkte det kunne være et spjell...men synes det er rart siden det fungerer når jeg kjører... Stor takk for alle innspill Mvh Christer
ChristerE Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Ingen som har hatt samme problem
ChristerE Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 God ide...Skal sjekke om det kan være det Takk for innspillet !! Christer
efjeldse Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 sirkulasjonspumpe? ser flere skylder på den på lignende problemer
Ad|oS Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Har også problemer med varmluft i bilen. Får bare varm luft ved minst 2000omdreininger og oppover. I tillegg kan jeg nevne at det kun kommer varme opp ved frontruta... Noen løsninger?
jensemann23 Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Jeg lufta radiatoren nettopp, og varmeappatatet ble helt fantastisk:D
ChristerE Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 Hører tikking fra sirkulasjonspumpa når jeg står på tomgang.. Hørt noen mener det er vanlig med tikking fra den på tomgang...Men hvs ikke kan det jo skyldes luft..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå