Mirakulix Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Hei. Trenger litt hjelp av dere til å forstå hva den signaliserer, ikke er rett. Displayet er ikke helt 100% så jeg skriver neppe helt rett. Men jeg prøver kühlwasser pr*fen ? Betriel eitung ? Uhrzeit ergeben ? hehe, noen som klarer de
Mpower20 Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Den øveste ville jeg nå tro har noen me kjølevannet å gjøre
Storkaren Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Det øverste er kjølevannet... men om det er temperatur eller nivå er vanskelig å si... Det andre må være feilskrevet eller noe.. Det nederste har noe med tid å gjøre... tiden resulterer i... ser du noe sammenheng?
Storkaren Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=46 ... prøvd denne?? så slipper du og tyde:P den i midten kan jo være at ikke setebeltet er festet:S vanskelig å si...
Skogly Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Prøver med nokon skudd i blinde: kühlwasser pr*fen ? = skjekk kjølevæske nivå (vanlig problem med defekt føler på e36) Betriel eitung ? = sjå instruksjonsbok Uhrzeit ergeben ? = still klokke kanskje?
toomas Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 står jo i instruksjon boka(kansje) men den er kansje ikke på plass 1 kjølevæske kansje nivå eller temp er vel bare det den varsler 2 aner ikke 3 Uhrzeit ergeben = Time result in direkteoversatt hva nå enn det betyr i hvertfall noe med klokke men jeg har en sånn service resetter til min bil og på den er det og bilde på en av de 4 knappene av en klokke så er noe lureri
Storkaren Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 står jo i instruksjon boka(kansje) men den er kansje ikke på plass hmmm, er vel på tysk denne og dersom bilen er import
kabeldeigen Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Kan skifte språk til engelsk, er litt lettere å forstå hva som kommer av feil meldinger. Min stod på tysk, men skiftet til engelsk, og verden ble litt enklere å leve i.
kabeldeigen Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Denne hjalp meg med å skifte språk i kjørecomputeren på gamle e36 http://home.att.net/~ebaines/language.htm
Mirakulix Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 -Slå på tändningen-Tryck på check och släpp, tryck in 1000 & 10 -"Funktion:" dyker upp på displayen -Välj funktion 01 med hjälp av knapp 1 -Tryck på set/res för att bekräfta -"Sprache: 1 engl." dyker upp på displayen -Stega bland språken med knapp 1 -Tryck alt. håll in set/res för att bekräfta når jeg trykte på 1000 & 10, kom jeg bare til datur eirgeben Jahr eirgeben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå