Gå til innhold

hvordan fjerne orginal alarm på e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en orginal alarm på min e36 som jeg ikke får deaktivert. hvordan fjerner jeg hele alarmen? hvor sitter alarmboksen og må jeg koble sammen noen ledninger eller er det bare og fjerne alarmboksen?

Skrevet

jeg må bruke bilen og jeg får ikke start når alarmer er aktivert som min er nå. skal sette inn defa i den, bedre det en og koste på en orginal alarm som ikke er godkjent av forsikringe selskapet

Skrevet
jeg må bruke bilen og jeg får ikke start når alarmer er aktivert som min er nå. skal sette inn defa i den, bedre det en og koste på en orginal alarm som ikke er godkjent av forsikringe selskapet

ja sant nok det, sikkert noen som har gjort det før, søk i forumet etter tråder som omhandler det..

Skrevet

jeg fant en guide til hvordan man ettermonterer original alarm i e36 på de e36-diy sidene.. sikkert bare å følge den baklengs? ;)

evt så kan du bypasse den startsperra ved å koble sammen et par kabler som går inn i alarmenheten.. står om det i en annen tråd her

Skrevet

takk for at du leter :) har sett de innleggene jeg og, men finner ikke alarmboksen min. har vert under der det er bilde og sett, sitter flere bokser der. prøvet og koble fra det meste, men alarmen virker fortsatt :x harr og lastet ned electrical troubleshooting manual til e36. der er det koblingskjemaer av det meste til e36, men så klart ikke over den orginale alarmen.

Skrevet

Er kanskje sånn av sikkerhetsårsaker?

Ikke meninga noen skal klare å koble av den på en enkel måte ;)

men strømmen til starteren går kanskje gjennom den boksen, sånn at du må koble om den ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...