Gå til innhold

Handle fra Polen?

Arne.
 Share

Anbefalte innlegg

Vet bare at det er billig å feks sette bilen på verksted.. hadde en audi a4 1.8tq før.. de skulle ha 2000 for å skifte clutch.. møller i norge skulle ha 10000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal ikke jeg uttale meg om biler som har blitt fiksa opp i polen, får det har eg sett få av...

men biler som har blitt lakkert og i en del tilfeller total restaurert karosserimessig har eg sett et 20 talls av.

mye har vert meget bra og noe så som så! men er jo her prisen kommer inn i bildet.

har selv lakkert min egen bil i estland, den var rustfri og uten noen store bulker,kom på under 5000, kjørte komplett bil inn, og komplett ut igjenn. lakkert i org mettalic lakk (golf cab)..

var vel styling som ble diskutert i tråden :)

eg som ikke kan fordra uorginal styling, reagerer nesten med tårer i øynene når folk sier de har kjøpt noen glassfiber fangere som knapt henger sammen til den nette sum av feks 15000kr før mont\lakkering.

her er en link til et latvisk firma, det burde vel gi en pekepinn på hvilke priser man kan regne med i polen etc...

http://www.tuning.lv/main.php?lang_id=1&menu=38

å ta en 2 ukers ferie til estland, feks sommerbyen pârnu kan absolutt anbefales, om man er inntr i billig lakkering, billig omtrekking av interiør, billig mat\drikke, fine strender. ganske OK damer er det også :lol:

orginale motordeler til tyske biler er mye billigere enn hjemme også!

håper ikke at det gjorde noe at eg brukte denne tråden til å dele mine erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har så dårlig råd at man må handle stylingen sin fra Polen, bør en kanskje droppe det..

Tåpelig uttalelse!!

Ikke alle som "driter" kroner slik som du gir inntrykk av at du gjør...

Det var en spøk da...

Og jeg var trøtt og drit lei.. Sorry. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på NRK FBI i interview om handle med Polen, jeg har jo både familie i Polen og jeg har hatt flere biler der for reparasjon.

Jeg handlet en del med polakker på bildeler, men fant det tryggere å ha komplette avtaler i Tyskland.

La oss starte med at jeg har blitt frastjålet TO biler i Polen og at jeg har blitt lurt på bilreparasjoner et tiltalls ganger, og jeg regner meg selv som en med over middels god kunnskap om biler, driver tross alt et verksted.

Men når det er sagt så har jeg altså hatt mange biler som er blitt meget bra der, og jeg har god erfaring med et par av de polakkene jeg har her.

En var en kjeltring og en tjuvradd, en var middels, en kunne ikke jobben sin, og han jeg har i dag er meget dyktig.

Handle med Polen er ikke noe problem, språket er nok det væste men så fort det er overkommet så er det ingen problemer, de fleste i nord snakker tysk og mot vest snakker se ofte engelsk, yngre folk snakker gjerne engelsk.

Eldre gjerne russisk

Syns det var vanskelig å finne noe om firmaet det her er snakk om jeg i alle fall på deres side....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...