Dehghan Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Ønsker å kjøpe hengsler for montering av lambodører på e36 coupeen min, noen som vet om noe?
Dehghan Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Finnes det egentlig noen hengsler som er for coupe, eller er det universal hengsler, lurer på hvordan det blir å passe iforhold til skjermene, må moddes litt da kanskje?
Spiritus Sancti Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 det er VEEELDIG mye som må moddes på en coupe, så hvis du ikke ER en meget flink mekaniker burde du heller blåse i lambodører..
DRIFT Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Ønsker å kjøpe hengsler for montering av lambodører på e36 coupeen min, noen som vet om noe? Jeg er privatimportør og har solgt noen par lykter på dette forumet kan også ordne lambo kit til bilen din. Har et universalt "BMW 3 serie kit" på hånden som jeg kan ordne. Helt nytt. 9500 inkl frakt kunne jeg tenkt meg. Disse kitene koster jo langt over 12000 kr hos norske firma. Jeg har en nissan 200sx s13 selv, så jeg er hovedsaklig mest på 200sx-ogn.org. Men send meg en PM om du er intr. har masse positive tilbakemeldinger fra salg.
Dehghan Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Okey, takk for svar og tilbud, men hadde tenkt meg noe litt billigere, 9500 er litt mye på et studentbudsjett, hehe, kunne tenkt meg noen brukte hengsler, om noen har det da og vil selge billig kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå